A weboldalon cookie-kat használunk a felhasználói élmények javítása érdekében. Több infó: Adatvédelmi Nyilatkozat.

eCHAT IRÁNYÍTÓ- ÉS DISZPÉCSER RENDSZER / 1 ÉVES HOZZÁFÉRÉS

ZTE
52.578 HUF (41.400 HUF + ÁFA)
Menny.:db
Cikkszám: DISPATCHER
Elérhetőség: Egyedi rendelésre
Nem értékelt
3 év jótállás
Yaesu és Standard Horizon adóvevőkre
2 év jótállás
Motorola Solutions ipari engedélyköteles adóvevőkre és átjátszókra
1 év jótállás
Minden egyéb termékre
52.578 HUF (41.400 HUF + ÁFA)
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

Az eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer a hatékony, modern munkaszervezés eszköze.  Ez a Windows® operációs rendszerű PC-n futtatható program lehetővé teszi, hogy a diszpécser kényelmesen, egy jól áttekinthető felületen keresztül lássa és kezelje az Anico eChat kommunikációs platform valamennyi szolgáltatását.

Beszédhívások számítógépről
A diszpécser valamennyi munkatársat eléri, hívásokat tud kezdeményezni vagy fogadni az egyes beszédcsoportokban, vagy akár egyéni, duplex hívást is tud folytatni a kollégákkal a számítógép mikrofonjának használatával.
A diszpécser valamennyi beszédcsoportot használni tudja, és azt is látja, egy-egy felhasználó készüléke éppen melyik csoportban vételkész.

Szöveges üzenetek
A diszpécser rövid szöveges üzeneteket is küldhet a többi felhasználónak.

Beszédcsoportok kezelése
Az eChat Irányító- és Diszpécser Rendszerrel áttekinthető és elérhető valamennyi beszédcsoport. Sőt, ha a munka jellege vagy egy vészhelyzet megköveteli, lehetőség van alkalmi beszédcsoportok létrehozására és a felhasználók átcsoportosítására.

Helymeghatározás, nyomkövetés és riasztások
A diszpécser láthatja a munkatársak pontos földrajzi helyzetét, így ennek az információnak a birtokában hatékonyabban tudja koordinálni a munkát. Nem csak az aktuális helyzet kérhető le, hanem visszamenőlegesen is meg tudja nézni az utat, amit az adott felhasználó megtett. Ez különösen hasznos például biztonsági szolgálatok esetén, hogy tudjuk, mely területeket mikor ellenőrizték a járőrök, vagy pl. szállítmányozó cégeknél, hogy mikor, merre haladt az áru.
Az elektronikus kerítés (geofencing) funkció segítségével automatikus riasztásokat lehet beállítani arra az esetre, ha a felhasználók belépnek, vagy kilépnek egy-egy földrajzi területre. Ennek segítségével értesülhetünk arról, hogy adott felhasználó valamely helyszín közelébe ért, így pl. tudunk neki feladatot adni az adott területen. De azonnal értesülhetünk arról is, hogy egy munkatárs végzett egy megadott helyen, illetve elhagyta a helyszínt.

Biztonsági funkciók
Ha egy munkatárs megnyomja készülékén a narancssárga vészjelző gombot, a diszpécser azonnal riasztást kap.
A magányos munkás (lone worker) beállítás az egyedül dolgozó kollégák biztonságára vigyáz. Ezeknek a munkatársaknak rendszeres időközönként be kell jelentkezniük. Ha egy bejelentkezés elmarad, a diszpécser riasztást kap, és azonnal kapcsolatba tud lépni az egyedül dolgozó munkatárssal, vagy segítséget tud küldeni a helyszínre.

Hangrögzítés és hangfelvétel visszakeresése
Az eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer hangfelvevője rögzíteni tudja az egyes beszédcsoportokban zajló forgalmazást. Ezek a hangfájlok könnyedén visszakereshetők a szoftver adatbázisából, így bármikor utólag is meghallgathatjuk, ki és mit mondott egy adott időpontban.


Az eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer ára változik, amennyiben 20 db eChat készüléknél több üzemel a flottában. Ekkor az eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer 1 éves hozzáférése 6 EUR / készülék áron érhető el. Bővebb információért keresd eChat ügyfélszolgálatunkat a +36 1 555 61 11 telefonszámon. 

Videók

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!