Szeretnéd egyetlen felületről elérni az összes munkatársadat? Szeretnél velük beszélni egyenként, vagy üzenetet küldenél nekik?
Visszanéznéd, hogy a felhasználók (pl. a járőrök) merre közlekedtek, esetleg szeretnéd megmutatni a megbízónak, hogy tényleg bejártátok a területet?
Csatolni szeretnéd egy jegyzőkönyvhöz a beszédforgalmat?
Mindezekre van megoldás az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszerben. Ráadásul mindezt egy magyar nyelvű felületen teheted.
Az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer a hatékony, modern munkaszervezés eszköze. Ez a Windows® operációs rendszerű PC-n futtatható program lehetővé teszi, hogy a diszpécser kényelmesen, egy jól áttekinthető felületen keresztül lássa és kezelje az Anico eChat kommunikációs platform valamennyi szolgáltatását: könnyedén kezelhetjük a beszédcsoportokat, rögzíthetjük a beszédforgalmat, küldhetünk akár képes üzeneteket (egyes személyeknek, csoportoknak, vagy mindenkinek); egyszerűen koordinálhatjuk a csapat munkáját és földrajzi helyzetüket a GPS alapú helymeghatározással. Segíthetjük az egyedül dolgozókat a magányos munkás funkcióval, vagy geokerítést is húzhatunk bizonyos területek köré, ahol a rendszer figyeli és naplózza a ki- és belépéseket.
Az eChat diszpécser rendszerével a diszpécser valamennyi munkatársat eléri, hívásokat tud kezdeményezni vagy fogadni az egyes beszédcsoportokban, de akár egyéni, duplex hívást is tud folytatni a kollégákkal a számítógép mikrofonjának használatával. A diszpécser valamennyi beszédcsoportot használni tudja, és azt is látja, egy-egy felhasználó készüléke éppen melyik csoportban vételkész.
A hangrögzítés is megoldott, így a diszpécser szoftver hangfelvevője rögzíteni tudja az egyes beszédcsoportokban zajló forgalmazást. Ezek a hangfájlok könnyedén visszakereshetők a szoftver adatbázisából, így bármikor utólag is meghallgathatjuk, hogy egy adott időpontban ki és mit mondott.
Az eChat diszpécser program felületén áttekinthető és elérhető valamennyi beszédcsoport. Sőt, ha a munka jellege, vagy egy vészhelyzet megköveteli, lehetőség van alkalmi beszédcsoportok létrehozására és a felhasználók átcsoportosítására is.
Diszpécser rendszerünkkel nemcsak élőszóban irányíthatja a diszpécser a felhasználókat, ha nem rövid szöveges üzeneteket is válthat – egyes személyekkel, adott csoportokkal, vagy minden felhasználóval – egy teljesen zárt chat felületen. Az arra alkalmas adóvevő készülék esetén (pl. eChat PoC E700) az üzenet lehet fotó vagy rövid videó; de akár lokalizációs pontot is tudunk küldeni, amikor a diszpécsernek megjelenik a pontos helyünk térképen és a pontos cím.
A helymeghatározási funkciók segítségével a diszpécser láthatja a munkatársak pontos földrajzi helyzetét, így ennek az információnak a birtokában hatékonyabban tudja koordinálni a munkát. A készülékek előre beállított időközönként küldik a pozíciójukat, de a diszpécser bármikor lekérheti az aktuális helyzetet; sőt visszamenőlegesen is meg tudja nézni az utat, amit az adott felhasználó
megtett. Ez különösen hasznos például biztonsági szolgálatok esetén, hogy tudjuk, mely területeket mikor ellenőrizték a járőrök, vagy pl. szállítmányozó cégeknél, hogy mikor, merre haladt az áru.
Az elektronikus kerítés (geofencing) funkció segítségével automatikus riasztásokat lehet beállítani arra az esetre, ha adott felhasználók belépnek egy földrajzi területre, vagy kilépnek onnan, és ezeket a rendszer naplózza is. Ennek segítségével értesülhetünk arról, hogy adott felhasználó valamely helyszín közelébe ért, így pl. tudunk neki feladatot adni az adott területen. De azonnal értesülhetünk arról is, ha egy munkatárs végzett egy megadott helyen, illetve elhagyta a helyszínt.
Szeretnéd rendszeresen ellenőrizni egyedül dolgozó munkatársad ébrenlétét az elalvás elkerülésére; esetleg veszélyes munkafolyamatoknál (ahol rosszullét, vagy baleset nem kizárható) érdemes lenne őt figyelni és adott esetben figyelmeztetni? Erre nyújt lehetőséget az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer magányos munkás (lone worker) funkciója. Ezeknek a munkatársaknak előre beállított rendszeres időközönként be kell jelentkezniük. Ha egy bejelentkezés elmarad, a diszpécser riasztást kap, és azonnal kapcsolatba tud lépni az egyedül dolgozó munkatárssal, vagy segítséget tud küldeni a helyszínre.
Ha pedig egy munkatárs megnyomja készülékén a narancssárga vészjelző gombot, a diszpécser azonnal riasztást kap.
A diszpécser számára hasznos lehet, ha egyszerre több képernyőn is dolgozhat; ha az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer több modulját egyszerre láthatná, vagy a diszpécser szoftver figyelemmel követésével egy időben egyéb feladatokat is végezhetne számítógépén. Erre nyújt lehetőséget a kiterjesztett kijelzős üzemmód.
Ha téged is érdekel az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer, megrendelheted webshopunkból, vagy kérj segítséget az Anico eChat ügyfélszolgálattól: poc@anico.hu, +36 1 555 6111