Barion Pixel

Cookie információk

Az Anico webshop teljeskörű funkcionalitásának biztosításához cookie-kat használunk. Számunkra fontos, hogy könnyen használható legyen a webshop, és ehhez elemezhessük a vásárlási és böngészési szokásokat.

További információkért tekintsd meg az Adatvédelmi szabályzatunkat.

Mi, az Anico marketingesei bízunk abban, hogy a cookie-k elfogadásával te is hozzájárulsz ahhoz, hogy a vásárlói és böngészési élményt tovább fejleszthessük.

Sikkes, Szexi, Motorola - internetalapú adóvevők a Dérynében (esettanulmány)

A WAVE PTX™ megbízható, azonnali és tiszta kommunikációt biztosít a hatékonyság, a termelékenység és az ügyfélkiszolgálás javítására egy népszerű budapesti étteremben

Az 1914-ben alapított, nyüzsgő étterem, kávézó és pékség igazán kozmopolita hangulatot áraszt. Budapest központjában, a turistautaktól távol, a helyiek kedvence és a környéken forgató művészek, szakemberek és filmcsillagok kedvelt helye. Ez a brunch és eszpresszókedvelők körében népszerű étterem nemcsak friss házi süteményekkel vár, hanem klasszikus kávézói menüvel is, amelyben házias és helyi ízeket kínálnak egészen késő estig. A Déryné konyhája büszke arra, hogy a Michelin Main Cities of Europe kalauzban Bib Gourmand-ként szerepel.

A Déryné étterme a Krisztina tér 3 szám alatt

Kihívás

A zavartalan működés érdekében a Dérynének elengedhetetlen a gyors és hatékony kommunikáció a konyha, a bár, a pincérek, a vezetőség és a többi csapat között, különösen a csúcsidőszakokban. Korábban a versenytársak UHF rádióit használták, de ezek nem nyújtották a szükséges lefedettséget és hangminőséget. Ezért az étterem úgy döntött, hogy néhány héten keresztül teszteket végez különböző alternatív Push-to-Talk (PTT) POC internetalapú adóvevőkkel. Az étterem kristálytiszta hangzást, gyors működést és korlátlan hatótávolságú rendszert keresett, amely több emeleten keresztül és a vastag falú pincében is zökkenőmentesen működik. Olyan adóvevőkre is szükség volt, amelyek hosszú akkumulátor-üzemidővel, kényelmes fejhallgatóval rendelkeznek a kihangosításhoz, amelyek kompaktak, könnyen kezelhetők, vízállóak és páraállóak, mivel a szakácsok a konyhában használják őket.

A Déryné étteremben Motorola adóvevővel kommunikálnak

Megoldás

A Déryné a Motorola Solutions WAVE PTX szélessávú PTT megoldása mellett döntött, mivel a tesztek során a hangminőség és a hangerő tekintetében ez volt a kiemelkedő rendszer. A telepítés gyors és költséghatékony volt, mivel nem volt infrastruktúra, és miután a személyzet megkapta az alapvető oktatást az eszközökről, a tartozékokról és a kommunikációs elvárásokról, minden nap gond nélkül használni kezdték az adóvevőket. Jelenleg csak egy beszédcsoport van, így minden felhasználó minden üzenetet hall; az étterem azonban tudja, hogy a jövőben szükség esetén külön beszédcsoportokat is létrehozhat.

Motorola WAVE adóvevők a Déryné látványkonyhájában

A pincérek és a bárpincérek, akik az egész helyszínen, például a teraszon, a bárban vagy a felső szinteken dolgoznak, mostantól azonnal továbbíthatják a vendégek rendeléseit a séfnek, a sous-chefeknek és az alagsori konyhák más csapatainak, így az ételek gyorsabban felszolgálhatók még akkor is, ha az étterem teljes kapacitással működik. Ez a közvetlen szóbeli kommunikáció kiegészíti és felgyorsítja a rendelésfelvételi rendszereket, valamint személyesebbé és hatékonyabbá teszi a munkafolyamatokat, mivel nincs szükség rendelési cédulák fizikai átadására vagy üzenetek továbbítására. A vezetők eközben hatékonyan koordinálhatják az eseményeket, illetve a gyors megoldás érdekében azonnal értesülhetnek a problémákról vagy váratlan helyzetekről. Ráadásul az övcsipeszek és fülhallgatók használatával a személyzet kéz nélkül dolgozhat, tisztán hallhatja az információkat, és azonnal reagálhat a kérésekre és feladatokra.

A Déryné étterem konyhája és látványkonyhája

A lefedettség kiváló az egész telephelyen, a parkolótól a vastag falakkal rendelkező alagsorig, és mivel az étteremben TLK 100-as rádiók vannak előre telepített multi-sim-mel, a készülékek folyamatosan keresik a legerősebb jelet, vagy automatikusan hálózatot cserélnek, ha az egyik hálózat meghibásodik. Az Anico Kft. a Déryné Wi-Fi beállításait is beprogramozta a készülékekbe, hogy a pincehelyiségekben, illetve a mobilhálózat keresztirányú kiesése esetén is folyamatos lefedettséget biztosítson. A felhasználók egy gombnyomással átkapcsolhatnak az étterem belső WLAN-hálózatára. Ez növeli a rendszer megbízhatóságát, folyamatos kapcsolatot és stabil kommunikációt biztosít. Ráadásul mivel a lefedettség korlátlan, a telephelyen kívüli vezetők is csatlakozhatnak az éttermi kommunikációhoz. A jövőben a menedzsereknek lehetőségük van a WAVE PTX mobilalkalmazás okostelefonjukra történő letöltésére is, így a telefonjukról, bárhonnan csatlakozhatnak. Végül pedig a rendszer hatékonyságának maximalizálása és az állásidő csökkentése érdekében a Déryné hosszú távú, helyi partnere, az Anico Kft. biztosítja a folyamatos karbantartást és a 24/7 ügyfélszolgálatot. Az Anico emellett WAVE PTX adóvevőkből álló bérelhető flottával is rendelkezik, amelyhez az étterem bármilyen nagyszabású rendezvény esetén hozzáférhet.

Kovács Kristóf, az étterem menedzsere

 

“A WAVE PTX rendszer megbízható, tiszta és azonnali kommunikációt biztosít a munkatársainknak a nagy, forgalmas éttermünkben. Ez a zökkenőmentes kommunikáció javítja a munkafolyamatokat és az információcserét, valamint gyorsabb kiszolgálást és problémamegoldást tesz lehetővé, így csapataink hatékonyan dolgozhatnak. A jól képzett és tájékozott személyzet magas színvonalú vendégélményt és ügyfélszolgálatot biztosít – ez az, amire büszkék vagyunk. Örülünk annak is, hogy az Anico és a Motorola Solutions partnerei lehetünk, akiknek rendszerei a minőség és az innováció szinonimái.”


– Kovács Kristóf, tulajdonos, Déryné

Előnyök

Kovács Kristóf tulajdonos összefoglalása alapján: “A WAVE PTX számos olyan előnyt kínál számunkra, amelyek javítják a napi működést, fokozzák a kommunikációt és növelik a hatékonyságot. A zökkenőmentes működés és a rövid reakcióidő kiemelten fontos a hozzánk hasonló éttermek gyors tempójú környezetében, ahol minden másodperc számít. A megoldás lehetővé teszi személyzetünk számára az azonnali kommunikációt, miközben racionalizálja az olyan munkafolyamatokat, mint a rendelésfelvétel, az ételigénylések gyors kezelése, valamint a konyhai és a felszolgálók közötti koordináció. Ezek a gyors válaszok, az egyszerűsített folyamatok és a hatékony információáramlás mind hozzájárulnak a jobb kiszolgáláshoz és a vendégélményhez.”

A Déryné becslése szerint a megoldás 10%-kal gyorsította fel a problémamegoldást és a kérdések megválaszolását, ami a szolgáltatás minőségének javulását eredményezte; ez a gyorsabb kiszolgálással együtt 15%-os javulást eredményezett a vendégélmény általános értékelésében, ami viszont hosszú távú ügyfélhűséget eredményez. A személyzet is nagyra értékeli a rendszert, intuitívnak és könnyen kezelhetőnek találta, és a tudat, hogy a rendszerre támaszkodva elsőre egyértelmű üzeneteket tudnak küldeni, csökkentette a munkahelyi stresszt és javította a dolgozók munkával való elégedettségét. A WAVE PTX teljes mértékben skálázható és könnyen bővíthető, hogy alkalmazkodjon a Déryné növekvő igényeihez. Jelenleg például a WAVE PTX mobilalkalmazás további felhasználási lehetőségeit vizsgálják annak érdekében, hogy a vezetők okostelefonjukról is kommunikálhassanak, amikor épp nincsenek a helyszínen. Emellett tesztelik a TLK 25 Wi-Fi-alapú hordozható kommunikációs eszközt is.

Motorola WAVE TLK100I és TLK25 PoC adóvevők a Déryné étterem pultján

Az Anico Kft. által biztosított Motorola WAVE adóvevős rendszer előnyei a Déryné számára:

• A telepítés gyors, egyszerű és költséghatékony volt, infrastruktúraés frekvenciaigény nélkül 
• A rendszer bevezetése hosszú távon is rugalmas és jövőálló megoldást nyújt, mind a bővíthetőség, mind a funkcionalitás tekintetében.
• A Déryné által tesztelt más Pushto-Talk (PTT) rendszerekkel összehasonlítva a WAVE PTX biztosítja a legjobb hangtisztaságot és hangerőt
• A többhálózatos SIM-kártyák és a Wi-Fi-kapcsolat által kínált sokoldalúság biztosítja, hogy a személyzet bárhonnan tudjon kommunikálni
• A TLK 100 adóvevők kompaktak és robusztusak, IP54-es védettséggel rendelkeznek, és alkalmasak vendéglátóipari környezetbe. Hosszú akkumulátor-üzemidővel rendelkeznek, nincs zavaró képernyőjük ami elvonná a személyzet figyelmét, és intelligens audióval rendelkeznek
• A WAVE PTX lehetővé teszi a személyzet számára, hogy egy gombnyomással azonnal, zökkenőmentesen és megbízhatóan kapcsolódjanak, felgyorsítva a munkafolyamatokat, különösen csúcsidőben és műszakváltáskor, a hatékonyság, a termelékenység és az ügyfélszolgálat növelése érdekében
• A WAVE PTX legalább 10%-kal csökkenti a válaszidőt a gyorsabb problémamegoldás, a vendégkérdések megoldása és a sürgősségi válaszadás érdekében, növelve a szolgáltatás minőségét és az ügyfelek elégedettségét
• A Déryné 15%-os javulást tapasztalt a vendégélmény és az ügyfélhűség terén, mivel a rövidebb válaszidők és a zökkenőmentes kommunikáció biztosítja, hogy a személyzet gyorsabban és hatékonyabban tudja kiszolgálni az ügyfeleket, és szorosabb kapcsolatot tudjon kiépíteni a vendégekkel
• A jobb koordináció a rendelések pontosságát is javítja, különösen a műszakváltások és a forgalmas időszakok idején
• Az Anico és a Motorola Solutions 24/7 szolgáltatást és támogatást nyújt a telepítés optimális működésének biztosítása érdekében

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Motorola Solutions Munkavégzés

Kapcsolódó tartalmak