A WAVE PTX™ megbízható, azonnali és tiszta kommunikációt biztosít a hatékonyság, a termelékenység és az ügyfélkiszolgálás javítására egy népszerű budapesti étteremben
Az 1914-ben alapított, nyüzsgő étterem, kávézó és pékség igazán kozmopolita hangulatot áraszt. Budapest központjában, a turistautaktól távol, a helyiek kedvence és a környéken forgató művészek, szakemberek és filmcsillagok kedvelt helye. Ez a brunch és eszpresszókedvelők körében népszerű étterem nemcsak friss házi süteményekkel vár, hanem klasszikus kávézói menüvel is, amelyben házias és helyi ízeket kínálnak egészen késő estig. A Déryné konyhája büszke arra, hogy a Michelin Main Cities of Europe kalauzban Bib Gourmand-ként szerepel.

Kihívás
A zavartalan működés érdekében a Dérynének elengedhetetlen a gyors és hatékony kommunikáció a konyha, a bár, a pincérek, a vezetőség és a többi csapat között, különösen a csúcsidőszakokban. Korábban a versenytársak UHF rádióit használták, de ezek nem nyújtották a szükséges lefedettséget és hangminőséget. Ezért az étterem úgy döntött, hogy néhány héten keresztül teszteket végez különböző alternatív Push-to-Talk (PTT) POC internetalapú adóvevőkkel. Az étterem kristálytiszta hangzást, gyors működést és korlátlan hatótávolságú rendszert keresett, amely több emeleten keresztül és a vastag falú pincében is zökkenőmentesen működik. Olyan adóvevőkre is szükség volt, amelyek hosszú akkumulátor-üzemidővel, kényelmes fejhallgatóval rendelkeznek a kihangosításhoz, amelyek kompaktak, könnyen kezelhetők, vízállóak és páraállóak, mivel a szakácsok a konyhában használják őket.
Megoldás
A Déryné a Motorola Solutions WAVE PTX szélessávú PTT megoldása mellett döntött, mivel a tesztek során a hangminőség és a hangerő tekintetében ez volt a kiemelkedő rendszer. A telepítés gyors és költséghatékony volt, mivel nem volt infrastruktúra, és miután a személyzet megkapta az alapvető oktatást az eszközökről, a tartozékokról és a kommunikációs elvárásokról, minden nap gond nélkül használni kezdték az adóvevőket. Jelenleg csak egy beszédcsoport van, így minden felhasználó minden üzenetet hall; az étterem azonban tudja, hogy a jövőben szükség esetén külön beszédcsoportokat is létrehozhat.
A pincérek és a bárpincérek, akik az egész helyszínen, például a teraszon, a bárban vagy a felső szinteken dolgoznak, mostantól azonnal továbbíthatják a vendégek rendeléseit a séfnek, a sous-chefeknek és az alagsori konyhák más csapatainak, így az ételek gyorsabban felszolgálhatók még akkor is, ha az étterem teljes kapacitással működik. Ez a közvetlen szóbeli kommunikáció kiegészíti és felgyorsítja a rendelésfelvételi rendszereket, valamint személyesebbé és hatékonyabbá teszi a munkafolyamatokat, mivel nincs szükség rendelési cédulák fizikai átadására vagy üzenetek továbbítására. A vezetők eközben hatékonyan koordinálhatják az eseményeket, illetve a gyors megoldás érdekében azonnal értesülhetnek a problémákról vagy váratlan helyzetekről. Ráadásul az övcsipeszek és fülhallgatók használatával a személyzet kéz nélkül dolgozhat, tisztán hallhatja az információkat, és azonnal reagálhat a kérésekre és feladatokra.
A lefedettség kiváló az egész telephelyen, a parkolótól a vastag falakkal rendelkező alagsorig, és mivel az étteremben TLK 100-as rádiók vannak előre telepített multi-sim-mel, a készülékek folyamatosan keresik a legerősebb jelet, vagy automatikusan hálózatot cserélnek, ha az egyik hálózat meghibásodik. Az Anico Kft. a Déryné Wi-Fi beállításait is beprogramozta a készülékekbe, hogy a pincehelyiségekben, illetve a mobilhálózat keresztirányú kiesése esetén is folyamatos lefedettséget biztosítson. A felhasználók egy gombnyomással átkapcsolhatnak az étterem belső WLAN-hálózatára. Ez növeli a rendszer megbízhatóságát, folyamatos kapcsolatot és stabil kommunikációt biztosít. Ráadásul mivel a lefedettség korlátlan, a telephelyen kívüli vezetők is csatlakozhatnak az éttermi kommunikációhoz. A jövőben a menedzsereknek lehetőségük van a WAVE PTX mobilalkalmazás okostelefonjukra történő letöltésére is, így a telefonjukról, bárhonnan csatlakozhatnak. Végül pedig a rendszer hatékonyságának maximalizálása és az állásidő csökkentése érdekében a Déryné hosszú távú, helyi partnere, az Anico Kft. biztosítja a folyamatos karbantartást és a 24/7 ügyfélszolgálatot. Az Anico emellett WAVE PTX adóvevőkből álló bérelhető flottával is rendelkezik, amelyhez az étterem bármilyen nagyszabású rendezvény esetén hozzáférhet.
“A WAVE PTX rendszer megbízható, tiszta és azonnali kommunikációt biztosít a munkatársainknak a nagy, forgalmas éttermünkben. Ez a zökkenőmentes kommunikáció javítja a munkafolyamatokat és az információcserét, valamint gyorsabb kiszolgálást és problémamegoldást tesz lehetővé, így csapataink hatékonyan dolgozhatnak. A jól képzett és tájékozott személyzet magas színvonalú vendégélményt és ügyfélszolgálatot biztosít – ez az, amire büszkék vagyunk. Örülünk annak is, hogy az Anico és a Motorola Solutions partnerei lehetünk, akiknek rendszerei a minőség és az innováció szinonimái.”
– Kovács Kristóf, tulajdonos, Déryné
|
Előnyök
Kovács Kristóf tulajdonos összefoglalása alapján: “A WAVE PTX számos olyan előnyt kínál számunkra, amelyek javítják a napi működést, fokozzák a kommunikációt és növelik a hatékonyságot. A zökkenőmentes működés és a rövid reakcióidő kiemelten fontos a hozzánk hasonló éttermek gyors tempójú környezetében, ahol minden másodperc számít. A megoldás lehetővé teszi személyzetünk számára az azonnali kommunikációt, miközben racionalizálja az olyan munkafolyamatokat, mint a rendelésfelvétel, az ételigénylések gyors kezelése, valamint a konyhai és a felszolgálók közötti koordináció. Ezek a gyors válaszok, az egyszerűsített folyamatok és a hatékony információáramlás mind hozzájárulnak a jobb kiszolgáláshoz és a vendégélményhez.”
A Déryné becslése szerint a megoldás 10%-kal gyorsította fel a problémamegoldást és a kérdések megválaszolását, ami a szolgáltatás minőségének javulását eredményezte; ez a gyorsabb kiszolgálással együtt 15%-os javulást eredményezett a vendégélmény általános értékelésében, ami viszont hosszú távú ügyfélhűséget eredményez. A személyzet is nagyra értékeli a rendszert, intuitívnak és könnyen kezelhetőnek találta, és a tudat, hogy a rendszerre támaszkodva elsőre egyértelmű üzeneteket tudnak küldeni, csökkentette a munkahelyi stresszt és javította a dolgozók munkával való elégedettségét. A WAVE PTX teljes mértékben skálázható és könnyen bővíthető, hogy alkalmazkodjon a Déryné növekvő igényeihez. Jelenleg például a WAVE PTX mobilalkalmazás további felhasználási lehetőségeit vizsgálják annak érdekében, hogy a vezetők okostelefonjukról is kommunikálhassanak, amikor épp nincsenek a helyszínen. Emellett tesztelik a TLK 25 Wi-Fi-alapú hordozható kommunikációs eszközt is.
Az Anico Kft. által biztosított Motorola WAVE adóvevős rendszer előnyei a Déryné számára:
• A telepítés gyors, egyszerű és költséghatékony volt, infrastruktúraés frekvenciaigény nélkül
• A rendszer bevezetése hosszú távon is rugalmas és jövőálló megoldást nyújt, mind a bővíthetőség, mind a funkcionalitás tekintetében.
• A Déryné által tesztelt más Pushto-Talk (PTT) rendszerekkel összehasonlítva a WAVE PTX biztosítja a legjobb hangtisztaságot és hangerőt
• A többhálózatos SIM-kártyák és a Wi-Fi-kapcsolat által kínált sokoldalúság biztosítja, hogy a személyzet bárhonnan tudjon kommunikálni
• A TLK 100 adóvevők kompaktak és robusztusak, IP54-es védettséggel rendelkeznek, és alkalmasak vendéglátóipari környezetbe. Hosszú akkumulátor-üzemidővel rendelkeznek, nincs zavaró képernyőjük ami elvonná a személyzet figyelmét, és intelligens audióval rendelkeznek
• A WAVE PTX lehetővé teszi a személyzet számára, hogy egy gombnyomással azonnal, zökkenőmentesen és megbízhatóan kapcsolódjanak, felgyorsítva a munkafolyamatokat, különösen csúcsidőben és műszakváltáskor, a hatékonyság, a termelékenység és az ügyfélszolgálat növelése érdekében
• A WAVE PTX legalább 10%-kal csökkenti a válaszidőt a gyorsabb problémamegoldás, a vendégkérdések megoldása és a sürgősségi válaszadás érdekében, növelve a szolgáltatás minőségét és az ügyfelek elégedettségét
• A Déryné 15%-os javulást tapasztalt a vendégélmény és az ügyfélhűség terén, mivel a rövidebb válaszidők és a zökkenőmentes kommunikáció biztosítja, hogy a személyzet gyorsabban és hatékonyabban tudja kiszolgálni az ügyfeleket, és szorosabb kapcsolatot tudjon kiépíteni a vendégekkel
• A jobb koordináció a rendelések pontosságát is javítja, különösen a műszakváltások és a forgalmas időszakok idején
• Az Anico és a Motorola Solutions 24/7 szolgáltatást és támogatást nyújt a telepítés optimális működésének biztosítása érdekében
|